Amennyiben a hibát, illetve az észrevételét elektronikus levél útján szeretné bejelenteni, akkor kérjük a következő címre írjon: support@isidor.hu
A telefonos támogatáshoz igénybe vehető telefonszámot a támogatási szerződésben találja meg. Ezt felhívva - megállapodástól függően, akár a nap 24 órájában - fogadjuk a hibabejelentéseket és az észrevételeket.
Helyszíni segítségnyújtás esetén az irodájában, illetve a telephelyén keressük fel, és a lehető legrövidebb időn belül próbáljuk orvosolni a problémákat. A hibabejelentéseket e-mailen, illetve telefonon fogadjuk.
Azon ügyfeleink, akik fejlesztési vagy karbantartási szerződést kötnek velünk, az Isidor HelpDesk szolgáltatást is igénybe vehetik, így a problémák megoldása hatékonyabbá és nyomon követhetőbbé válik.
Az EVO szoftver dokumentációját (kereskedelem, számlázás) innen tudja letölteni PDF-formátumban.